dissabte, 26 de febrer del 2011

Gràcies pels vostres missatges!

Hola Pingüins!!!! Estic molt content perquè he vist que a classe em vau enviar molts missatges i aquesta nit la he passat llegint i llegint! Han sigut molt divertides les preguntes que m'heu fet i us dono les gràcies per tenir paciència per esperar a que els vostres companys poguessin escriure.
Us contestaré a tots per aquest missatge:
Si que tinc família, però com m'agrada viure sol i llegir a la nit, per no molestar-los, vaig marxar a viure al casal.
El meu barret és així de llarg perquè...ah! això no us ho diré, és un secret, a veure si ho endevineu!
A la festa de Carnestoltes i aniré, però com ja sabeu, no em podreu veure perquè els follets són màgics i només sortim quan hi ha molta foscor, però des de els meus amagatalls us observaré i segur que estareu molt guapos disfressats de pingüins!
La pista de l'esquerda és molt important ja que vau endevinar on visc! si, si! visc a una esquerda de la vostra escola, ara ja podreu buscar el meu amagatall!
I les entremaliadures, ja veig que hi ha nens que li agraden i hi ha nens que no, ho sento però sóc un follet i això és el que més m'agrada, fer bromes a les persones per riure molt!! Estigueu molt atents perquè cada nit sortiré a donar una volta per l'escola i a qualsevol lloc trobareu una pista! Com les fulles que van caure un altre cop de les meves sabates! A vegades m'agrada passejar a la nit pel vostre pati! ji ji ji ji ji!
Seguiu enviant missatges Pingüins!

7 comentaris:

  1. hola Pebili et disfresaras de pingüí el dia de Carnestoltes? soc el David.

    ResponElimina
  2. Hola David! com veig que esteu preparant les disfresses de pingüins i esteu molt contents, jo també me la faré i aniré de pingüí! gràcies per la idea!

    ResponElimina
  3. m´agradaria que vinguesis a les colonies ,podries cercar una esquerda a la casa i viure amb nosaltres. David.

    ResponElimina
  4. Hola David! ja veig que escrius molt al bloc i que tens molt bones idees! crec que aniré amb vosaltres a les colònies, potser allà tenen bones esquerdes per dormir? si, si! aniré! a més, puc viatjar amb les vostres motxilles a l'autocar, però com ho faré per entrar sense que em veieu?? Gràcies per escriure David!

    ResponElimina
  5. Hola pebili he llegit tots els misatges. M'ha semblat que podries posar-te a la meva motxil·la. Jo la deixaré oberta perque tu et posis.I quan arrivem l'obriré i aixi tu podras sortir . pots
    branar amb mi i tot lo altre que vulgis dormir
    i tot i una cosa quan vindras a veurans?
    i ans pots veure com joguem als jocs tant divertits que tenim.
    Marina B.

    ResponElimina
  6. Hola Marina! Moltes gràcies per deixar-me un lloc a la teva motxil·la però segur que trobo algun lloc on amagar-me. Ja tinc la motxil·la amb les meves coses preparades i tinc moltes ganes de fer aquest viatge amb vosaltres. Serà molt divertit!!

    ResponElimina
  7. hola soc la marina ramirez quina deias la marina benach o yo dimo grasias pebili marina ramirez collada

    ResponElimina