dimecres, 27 d’abril del 2011

Com esteu Pingüins????

Hola Pingüins! com esteu? jo he descansat molt aquestes vacances de Setmana Santa i ja tinc les piles carregades pel 3r trimestre. He aprofitat per anar a regar les plantes que tinc a casa meva. I vosaltres? Què heu fet?

He pensat que ara que ja em coneixeu una mica més, jo també us vull conèixer a vosaltres, així que m'agradaria molt llegir els vostres missatges explicant què heu fet a les vacances, com sou, què us agrada fer més durant el dia...
Què us sembla? em faria molta il·lusió.

Petons molt forts!
Pèbili.

43 comentaris:

  1. Hola pebili soc la zoraida jo i la meva familia i la claudia g em anat a fenals i la meva cosina i els pqres de la claudia ivamanar a la picina i a la platja i moltes coses mes m ´ho epassat molt be. Tambe tenia ganas de anar al colegi i veure els amics.
    Un peto molt fort pebili.

    ResponElimina
  2. HOLA PEBILI JO E ANAT AL POPLE I MUE PASAT MOLT BE I E JUGAT MOLT I MUE PASAT MOLT MOLT MOLT I MOLT BE.


    MARTA

    ResponElimina
  3. Hola Zoraida! què divertit tot el que vas fer! ja m'agradaria a mi anar a la platja, però no puc perquè hi ha molta gent i de nit, no és tan maco com de dia!
    Ja veig que l'escola és molt especial per a tu, aixó és molt important ja que vol dir que t'ho passes bé a l'escola, no? Jo també m'ho passo genial quan veig les activitats que feu tan xules! sobretot el joc d'endevinar les cares que vau fer el divendres eh!
    Molts petons Zoraida!

    ResponElimina
  4. Hola Marta! així que vas anar al poble! què divertit! segur que tens molts amics allà i també la teva germaneta per jugar durant tot el dia! Quina sort tenir poble per anar-hi a les vacances, veritat?

    Molts petons Marta!

    ResponElimina
  5. hola pebili soc la marina r i gui que amdigis on bios i tanbe gui queb amcontestis.aLa lydia gui que li desis una nuta bale guapo i tens nubia i si tanbitare al meu anibarsari

    ResponElimina
  6. hola pebili soc mireia i digam tu vas se el ca vas posar elpepe trencat que pusava deberes i comteva be omalamen si vols que te espliqui un conte vine a casa i tuesplicare i moltes grasies per tot

    ResponElimina
  7. pebili que sapigas que un dia atbauremcosti luquecosti i sabrem mes da tu jajajaja iuisabe situ ans aqumpañias al cole sis plau pebili imancanta al teu nommancanta io soc al victor

    ResponElimina
  8. Hola pebili tucreus que jo soc tontu,i jo saps
    qui soc el david si ucreus pebili apuntau sisplau. esperu que sita agradar si plau pebili!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

    ResponElimina
  9. hola pebili saps comanat enat a la pisina vols vindra ala meva pisina es molt xula i la teva pisina com es patita si sa que un dia vax ana ma

    ResponElimina
  10. hola pebili me pasat mepasat mol belasvacansas i tu tuaspasat be pebili i llo soc la claudia e.

    ResponElimina
  11. hola pebeli base al meu anibarsari tinc un gos que asdiu danna i tinc un hamster i si tens novia tragrada inhoa

    ResponElimina
  12. hola pebili saps don manire de vacansas i
    saps te convitare a la festa de amor

    ResponElimina
  13. hola pebili a colombia la mava tieta astaba ambarasada i iaperda al bebe i amdona moltatristesa pebili tutens nobia si o no soc la Danna.

    ResponElimina
  14. Hola Marina R. doncs ara mateix visc a l'escola Turó Blau i desde aqui veig tot el que feu. A la Lidia, li pots dir que també la veig alguna vegada per l'escola i també fa coses molt xules! Jo sóc un fullet que no tinc novia, no m'he enamorat mai, vosaltres si?? I gràcies pes convidar-me al teu aniversari.
    Petons.

    ResponElimina
  15. Hola Mireia! ho sento però jo no vaig ser el que vaig posar aquell paper. Ara m'estic tornant un follet més tranquil, perquè veig que vosaltres també ho sou de més tranquils, i ja no faig les entremeliadures que feia abans! M'agraden molt els contes, però no puc anar a casa teva a escoltar-lo. Me'l podries escriure aquí al bloc, no? gràcies Mireia. Petons.

    ResponElimina
  16. Hola Victor! no em deixaré atrapar! jo us puc veure però vosaltres a mi mai! jejeje! I jo no us puc acompanyar al cole perquè jo dormo aquí i ja no surto en tot el dia. Però si que veig com marxeu a casa desde les finestres! Petons!

    ResponElimina
  17. Hola David! no crec que siguis tonto! ets un nen molt llest i molt espavilat! Veig que estas molt més tranquil a la classe. No ho creus? Petons!

    ResponElimina
  18. Hola Anna! que bé! tens piscina a casa teva? quina sort! ja m'agradaria poder banyar-me amb tú, però llavors em veuries i això no pot ser. El que si m'agrada de veritat. és que tú m'escriguis aquests misatges, així que espero algún més.
    Petons!

    ResponElimina
  19. Hola Claudia E.! així que t'ho has passat molt bé a les vacances. I on has anat? explica'm! Jo també m'ho he passat molt bé a els vacances.
    Petons!

    ResponElimina
  20. Hola Ainhoa! què divertit viure amb tants animals! jo no en tinc cap.
    Ja vaig veure que era el teu aniversari. Si et vaig ajudar a bufar les espelmes, no ho vas notar?
    I a la pregunta de si tinc novia. Doncs encara no m'he enamorat, així que encara no en tinc.
    Petons!

    ResponElimina
  21. Quí em vol convidar a la festa de l'amor? No m'has possat el teu nom i no se qui ets. Em sembla molt maca aquesta festa, què feu allà?
    Petons!

    ResponElimina
  22. Hola Danna! és normal que estiguis trista per això, però ara has de pensar en donar-li molt d'amor a la teva tieta perquè es recuperi. Veritat que ho faràs?
    No tinc novia Danna. Encara no m'he enamorat!
    Petons!

    ResponElimina
  23. Hola Pebili, sóc la Sylvia t'enrecordes de mi?, no em v'agrada "la cara de pa torrat" eh?
    Els "PINGUS" PREGUINTEN SI ESTÀS ENOMORAt de mi? o de la Virginia.
    I la Polseta on és? aquest any mai l'he vist.
    Molts petonets
    Sylvia

    ResponElimina
  24. Hola pebili aque tagada juga ami m'agrad juga? a imbizimals tinc 94 cromus i tinc el alvum i que t'agrada per manja? ami las patates frajides.
    Guillem

    ResponElimina
  25. COM ASTAS Pebili yo vien tegusta los bidio juegos ami los de luxa itu cuales i un pregunta donde tescondiste en ce moxila tescodiste. adrian g

    ResponElimina
  26. hola pebili parque ets antamaliat ami magrada pero alguns nens i nena no li agrada pero algun li agrada zoraida mols patons

    ResponElimina
  27. Hola Pèbili tenddecordes de la pajina de la poasia oi caera molt avurit pertu ino iera. pol 1r

    ResponElimina
  28. HOLA SOC L'HELENA PEBILI I MAGRDA MOLT JUGARI FER TONTARIES PRO A LA CLAS3E NO IATU QUE TAGRADA JUGAR I FER TONTARIAS.hELENA ADEU PEBILI.

    ResponElimina
  29. Hola soc la MARTA I JO TAMBE BUI SABER QUE AS FET AQUESTA Setmana Sante molts petons i molts itambe si ets nobia de la silbia grasias


    marta albar gonzalez .es

    ResponElimina
  30. hola pebili soc la Claudia i tu dibuixas be mols patons Claudia ja aj ja ja.

    ResponElimina
  31. hola pebili tens novia i tanve perque tens
    el barret tant gran i pebili sam mou
    una dent i perque tens el nas
    cuadrat .

    adrian r.

    ResponElimina
  32. hola pebili soc el IVAN i tu tens la cara com un tumacat llo soc el IVAN batlle sera .com siusplau pots venir a casa i et puñatasu
    com ens tornis a fer una vroma ejem ejem pebili pitufo o pebili tem bas de la escola jo jo jo jo jo jo jo jo jo jo josoc un monstre uuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuucata plof

    ResponElimina
  33. Hola Guillem! Quants cromos!!! jo no he tingut mai cap. Com són? I què és això de "imbizimals"? M'ho pots explicar?
    A mi m'agrada menjar verdura, mmmmmm q bona!
    Petons.

    ResponElimina
  34. Hola Adrián G.! al final no em vaig amagar a cap motxil·la, quan ja estaveu a dins de l'autocar, vaig entrar a l'autocar i em vaig amagar entre les motxil·les. jejeje!
    A mi m'agraden més els jocs tradicionals: saltar a la corda, jugar amb la sorra a fer castells... A tu no t'agraden aquests?
    Petons.

    ResponElimina
  35. Hola Zoraida! cada dia tinc menys ganes de fer entremeliadures...potser és perquè m'estic fent gran i m'agrada fer coses bones.
    Gràcies per preguntar.
    Petons.

    ResponElimina
  36. Hola Pol? No t'agrada la poesia? a mi m'agrada moooooolt! puc passar-me hores llegint poesia! Amb la poesia, pots expressar els teus sentiments. És molt maca!
    Petons!

    ResponElimina
  37. Hola Helena! cada dia tinc menys ganes de fer tonteries. Crec que m'estic fent gran! Ja fas molt bé en no fer tonteries a classe, però quan surts, a vegades va molt bé riure una estona i fer el pallasso veritat?
    Petons!

    ResponElimina
  38. Hola Marta! Aquesta setmana santa vaig aprofitar per anar a casa meva a regar les plantes. També vaig llegir moltíssim! I no tinc novia, encara no m'he enamorat. I tú? tens novio?
    Petons!

    ResponElimina
  39. Hola Claudia G.! m'agrada molt dibuixar tot allò que puc imaginar, però em sembla que no ho faig tan bé com tots vosaltres. Hauré d'aprendre a les classes de la Sylvia.
    Petons!

    ResponElimina
  40. Hola Adrián R.! no tinc novia, no m'he enamorat encara mai, eprò segur que algun dia trobare la persona que m'estimi! El meu barret és així de llarg, perquè...m'agrada així de llarg! a tu no t'agrada? així sembla que sigui més alt1 jejeje! I el meu nas a vegades és quadrat, a vegades rodó, com sóc màgic, puc fer que sigui de qualsevol forma!
    Petons!

    ResponElimina
  41. Hola Ivan! ja veig que ets molt bromista! què tinc cara de tomaquet??? uixxxxx!!! puc tenir la cara de la forma que vulgui, saps perquè, perque sóc màgic i em puc transformar! jejeje! a que és divertit?! A casa teva no puc anar perquè m'agrada estra a l'escola, però si algun dia pogués anar-hi, igualment no em veuries!
    Petons!

    ResponElimina
  42. Hola Pebili
    soc la Marta i no tinc novi adeu

    ResponElimina
  43. hola Pebili, soc la Zoraida ara mateix en aquest moment es cap de setmana
    estic dormint a cassa de la meva avia amb la meva cosina, la meva germana, el meu tiet, i el meu avi.

    BON CAP DE SETMANA, PEBILI !!!!!!

    ZORAIDA !!

    ResponElimina