dimarts, 7 de juny del 2011

Pingüins, torno a casa per vacances!

Hola Pingüins!
Estic molt content d'haver passat tots aquest dies amb vosaltres a l'escola. He observat com heu après les normes de filosofia, molt importants per qualsevol moment de la nostra vida, com l'escoltar als altres, respectar les opinions dels companys, ajudar-nos i moltes coses més!
Però també estic molt trist perquè no us podre veure durant un temps ja que ara que acava el curs torno al casalot! Tinc ganes de veure els botiguers i seguir llegint els meus llibres de poesia!
Per tot això, us escric aquest missatge per dir-vos que quan comenci el curs, segur que podre tornar a l'escola i ja estareu a 2n! què grans que us heu fet! Teniu ganes de fer 2n? ja veureu com serà molt divertit, perquè aprendreu moltes més coses i podreu seguir llegint el meu llibre. Com acabarà? vaig llegir les vostres històries i són algunes molt divertides. Vaig riure molt!
Pingüins, us dic adeú però ens tornarem a escriure al Setembre.
Molts petons del vostre amic Pèbili!

12 comentaris:

  1. Hola,
    Soc la Marina B.. Magrada llegir els teus
    contes i els teus misatges, son
    molt guais. Marina b.

    ResponElimina
  2. Hola Marina! ja veig que ets la primera en llegir el meu missatge. Estic molt content perquè veig que t'ha agradat el meu conte. A 2n seguirem llegint i segur que us ho passareu molt bé!
    Molts petons Marina i gràcies per escriure!

    ResponElimina
  3. soc laura gracies per tot

    ResponElimina
  4. Hola Laura! les gràcies te les he de donar jo a tu per escriure en el bloc i per tot el que he après de vosaltres! gràcies!
    Molts petons Laura!

    ResponElimina
  5. hola pebili tagrada esculta i veura.

    ResponElimina
  6. hola pebili soc la claudia g que pena que ans tindrem que beura a 2n adeu.

    ResponElimina
  7. Hola pingüí o pingüina! no se qui ets perquè no m'has posat el teu nom però et contesto a la pregunta que em fas. Sí que m'agrada molt escoltar a les persones i també observar el que fan per aprendre molt! Com ja hem après a Filosofia, escoltar a les altres persones és molt important. gràcies per preguntar! petons!

    ResponElimina
  8. Hola Claudia G.! a mi també em fa pena no poder veure el que feu fins el curs que ve, però no et preocupis que seguirem parlant! que pasis molt bon estiu! petons!

    ResponElimina
  9. soc laura te timu molt pèblil

    ResponElimina
  10. Hola Laura! moltes gràcies per estimar-me tant! Jo també us estimo molt a tots. Que passis bon estiu!

    ResponElimina
  11. gracias te timo molt i adeu

    ResponElimina