dijous, 15 de desembre del 2011

HOLA PINGÜINS!

Hola Pingüins! Sóc en Pébili! Com va a 2n? Ja veig que heu crescut molt durant aquestes vacances i que ja sou nens molt grans! Sento molt no escriure abans en el bloc però és que encara estic a casa meva! Aquí fa molt de fred i estic amagadet en una esquerda de la pared esperant a que faci millor temps! Ara aprofito per llegir un llibre molt divertit d'aventures! és molt gros i m'agrada tant que no podré anar a l'escola Turó Blau fins que l'acabi! Ja us tornaré a escriure per avisar-vos que viatjaré cap a Barcelona. D'acord? estigueu molt atents als missatges!

10 comentaris:

  1. Hola Pebili em jajit el teu misatje tasparem aque tornis del viaje a casa savias que magraden els pantalons i al gun dia at podrem veura al gun dia at deixaras veura al coleji tinc moltes ganes de veurat tastimomolt rreque te molt espero que tornes aviat Pebili cuntinuare pansant ant tu no tuvlirare Pevili torna aviat Pevili tasparem Pevili una cosa quina fruita tagrada Pebili ami el platans i atu quina fruita un pato i adeu.

    ResponElimina
  2. HOLA Pébili! soc la marta quant tornaras al cole
    molts petons i ens pots fer mes regals sisplau
    que ens egrada molt siplau contestam

    MARTA!

    ResponElimina
  3. hola Pébili ! etinc una bona noticia que en juny me vaig a Colombia amb la meba hermana la dos solas. Moltes basons i abrasadas


    firma:DannA

    ResponElimina
  4. HOLA PEBALI TASTIMO MOLT ATFARE UNA SURPRESA QUI NA FUITA AMI LAS MADUJA AMB NATA MOLS PATONS ANNA.

    ResponElimina
  5. Hola Pebili soc el Guillem en el coreu que ens as enbiat ans as parlat d'un conte ens podries parlarme del conte hadeu.

    ResponElimina
  6. Hola Pèbili em dic lucia i lla se moltes coses que as fet as vivit moltes aventures i una cosa amb cuneixes Pèbili?

    ResponElimina
  7. Hola Pèbili com et va, tens fills o filles?.
    pebili as llegit al gun llibre de geronimo stilton. David

    ResponElimina
  8. hola Pebili soc l'adrian en la carta que ens
    as en viat diu que estas llegin un conta que es
    d'aventures t'agrada adeu.

    ResponElimina
  9. HOLA SOC L'HELENA I BUI SABE SI TAGRADEN EL MANJA I PARSERT AS BIST EL MEU COREU?. ADEU TEBILI

    ResponElimina
  10. Hola pebili soc el Guillem la teva amiga la Griseta es la nostra mascota as vist el nostra conta de la xarxa de contes es molt xulu si no l'as vist mirel siusplau.

    ResponElimina